Kako podnijeti prigovor?
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine 19/2022), obavještavamo potrošače da sve primjedbe na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti isključivo u pisanom obliku, e-mailom na: travelmoments365@gmail.com ili poštom na adresu: Travel Moments, vl. Ante Jelaska, Iločka 12, 21000 Split, u roku od osam (8) dana po završetku usluge. Obvezujemo se odgovoriti na prigovor potrošača u roku od petnaest (15) dana od dana zaprimanja prigovora na adresu koju u prigovoru navedete kao svoju adresu. Prigovor u naslovu mora imati istaknutu riječ "PRIMJEDBA".
Prema posebnoj uredbi Europske unije, od 15. veljače 2016. moguće je rješavanje sporova vezanih uz online kupnju diljem EU-a putem ODR platforme kojoj možete pristupiti putem poveznice
"https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR".
To znači da ako naiđete na problem prilikom online kupnje unutar EU, svoju reklamaciju možete podnijeti na brži i jednostavniji način na gornjoj poveznici. Platformu mogu koristiti i trgovci i potrošači, a pritužbe se mogu podnijeti na bilo kojem od službenih jezika EU.