top of page
-
Kako mogu rezervirati transfer ili turu?Svoju rezervaciju možete dovršiti online klikom na prikazani gumb za rezervaciju željene usluge.
-
Što znači privatni transfer ili tura?Privatni prijevoz (transfer) ili obilazak (tura) usluga je koju rezervirate unaprijed isključivo za vas i vašu grupu.
-
Ima li skrivenih troškova nakon što rezerviram izlet ili transfer (uslugu)?Sve usluge na našoj web stranici imaju svoj opis onoga što uključuju za prikazanu cijenu, nema skrivenih dodatnih troškova.
-
Završio sam rezervaciju, ali nisam dobio potvrdu, što da radim?Nakon što ste unijeli sve podatke potrebne za rezervaciju i rezervirali uslugu, Vaš zahtjev je u obradi, a obrada može potrajati i do 12 sati. Rezervacija je potvrđena tek nakon što dobijete potvrdu rezervacije putem e-maila. Molimo pažljivo unesite e-mail adresu kako biste mogli primiti potvrdu. Ako ne primite svoju potvrdu, pregledajte mapu neželjene pošte, ako niste uspjeli pronaći potvrdu, kontaktirajte nas.
-
Što se događa ako moj let kasni?Svi se letovi prate zbog kašnjenja kako bi se osiguralo da će vas vozač čekati kada stignete. Nema dodatnih troškova ako vaš let kasni.
-
Što ako ne mogu pronaći svog vozača, turističkog vodiča ili lokaciju?Podaci koje ste naveli prilikom rezervacije: broj leta, mjesto sastanka i vrijeme su ključni. Trebali biste nas kontaktirati telefonom ili e-poštom ako ne možete pronaći svog vozača/vodiča/lokaciju.
bottom of page