top of page
  • Kako mogu rezervirati transfer ili turu?
    Svoju rezervaciju možete dovršiti online klikom na prikazani gumb za rezervaciju željene usluge.
  • Što znači privatni transfer ili tura?
    Privatni prijevoz (transfer) ili obilazak (tura) usluga je koju rezervirate unaprijed isključivo za vas i vašu grupu.
  • Ima li skrivenih troškova nakon što rezerviram izlet ili transfer (uslugu)?
    Sve usluge na našoj web stranici imaju svoj opis onoga što uključuju za prikazanu cijenu, nema skrivenih dodatnih troškova.
  • Završio sam rezervaciju, ali nisam dobio potvrdu, što da radim?
    Nakon što ste unijeli sve podatke potrebne za rezervaciju i rezervirali uslugu, Vaš zahtjev je u obradi, a obrada može potrajati i do 12 sati. Rezervacija je potvrđena tek nakon što dobijete potvrdu rezervacije putem e-maila. Molimo pažljivo unesite e-mail adresu kako biste mogli primiti potvrdu. Ako ne primite svoju potvrdu, pregledajte mapu neželjene pošte, ako niste uspjeli pronaći potvrdu, kontaktirajte nas.
  • Što se događa ako moj let kasni?
    Svi se letovi prate zbog kašnjenja kako bi se osiguralo da će vas vozač čekati kada stignete. Nema dodatnih troškova ako vaš let kasni.
  • Što ako ne mogu pronaći svog vozača, turističkog vodiča ili lokaciju?
    Podaci koje ste naveli prilikom rezervacije: broj leta, mjesto sastanka i vrijeme su ključni. Trebali biste nas kontaktirati telefonom ili e-poštom ako ne možete pronaći svog vozača/vodiča/lokaciju.
bottom of page